Canal+ premiery filmowe od 21 do 31 lipca 2018

W ostatnim tygodniu lipca w Canal+ obejrzymy: horror „Mięso”, brytyjski film biograficzny „Mary Shelley„, film dokumentalny „Step. Życiowa szansa„, francuski thriller „Eva”, film dokumentalny „W tenisie love znaczy zero„, film dokumentalny „L’empire de la perfection„, film biograficzny „Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem„, film dokumentalny „Buena Vista Social Club: Adios„, polska komedia „Krępujące zdjęcia z rodzinnego albumu czyli zniszczona wątroba i złamane serce„, oraz nowy serial „Wedding Band”.

 

 

Mięso
(Raw (Grave))
Horror, Francja, Belgia, Włochy, 2016
rez. Julia Ducournau
wyk. Garance Marillier, Ella Rumpf, Rabah Nait Oufella

Wegetarianka Justine godnie z tradycją rodzinną rozpoczyna studia weterynarii. Wszyscy w jej rodzinie kochają zwierzęta i są wegetarianami. Czy podoła presji, podczas której wystawią jej wegetariańską deklarację na próbę?

Justine w wieku 16 lat jest znakomitą, obiecującą uczennicą. Kiedy zaczyna studia, trafia w sam środek dekadenckiego, bezlitosnego i kuszącego niebezpieczeństwem świata. Dla Justine, cichej myszki, życie w kampusie okazuje się koszmarem. W pierwszym tygodniu otrzęsin, próbując dostosować się do środowiska, w które trafiła, łamie rodzinną tradycję i po raz pierwszy próbuje surowego mięsa. Wkrótce przyjdzie jej zmierzyć się z nieoczekiwanymi konsekwencjami swego postępowania, co więcej, zacznie odkrywać swoje prawdziwe – demoniczne „ja”.

PREMIERA: CANAL+ sobota, 21 lipca
Cykl: Straszny weekend

 

 

Mary Shelley
(Mary Shelley)
biografia, Wielka Brytania, Luksemburg, USA, 2017
reż: Haifaa Al-Mansour
wyk.: Elle Fanning, Bel Powley, Maisie Williams, Douglas Booth, Tom Sturridge, Stephen Dillane

Mary Shelley – to dzięki niej w światowej kulturze mamy postać nieśmiertelnego potwora – Frankensteina. Film jest portretem angielskiej prekursorki science-fiction, która pokazuje prawdziwą historię tajemniczej pisarce.

XVIII-wieczny Londyn. Mary Wollstonecraft Godwin (She Fanning) jest nastoletnią marzycielką, zdeterminowaną, aby uwieść nietuzinkowego poetę Percy’ego Shelley’a (Douglas Booth). Film obrazuje legendarny, skandaliczny romans artystów. Zakochani uciekają przed całym światem, niestety los nie jest dla nich łaskawy. Po sześciu latach małżeństwa Percy tragicznie umiera. Pełna emocji i naznaczona osobistą tragedią Mary zaczyna pisać powieść życia.

PREMIERA: CANAL+, niedziela 22 lipca

 

 

 

Step. Życiowa szansa
(Step)
dokument, USA, 2017
rez. Amanda Lipitz

Poruszający dokument o tanecznej klasie w The Baltimore Leadership School for Young Women oraz próbie wyrwania młodych dziewczyn ze szkodliwych wpływów.

Baltimore to miasto, któremu zależy aby ocalić swoją młodzież. The Baltimore Leadership School for Young Women to szkoła, która stara wyrwać się dziewczyny ze szkodliwego wpływu ulicy, czy własnego domu i dać im przyszłość.

Dokument pokazuje próby, występy i sukcesy tanecznego zespołu z pierwszego rocznika absolwentów. Wiele z młodych kobiet jako pierwsze w swoich rodzinach pójdzie do koledżu. STEP to dużo więcej niż hobby – to wspólnota, która jednoczy dziewczyny w walce o lepszą przyszłośc.

PREMIERA : CANAL+ poniedziałek, 23 lipca

 

 

Eva
(Eva)
thriller, Francja, Belgia, 2018
rez. Benoît Jacquot
wyk. Isabelle Huppert, Gaspard Ulliel

„Eva” to adaptacja powieści Jamesa Hadleya Chase’a z 1945 roku. Jest to literatura autotematyczna, skupiona w dużej mierze na samym doświadczeniu pisania i temacie kryzysu twórczego. Dokładnie ten sam obraz został przedstawony w filmie.

Młody gigolo, Bertrand Valade, kradnie manuskrypt umierającego opiekuna. Po roku zostaje popularnym dramaturgiem i mieszka w Paryżu. Jest uznawany za autora zaledwie jednego, ale za to wybitnego tekstu. Otacza się drogimi przedmiotami, stylizuje na intelektualistę z piękną kobietą u boku, natomiast w środku skrywa wstydliwą tajemnicę. Bertrand świetnie sobie radzi z odgrywaniem roli pisarza-celebryty, natomiast w rzeczywistości nie potrafi stworzyć choćby dwóch literacko poprawnych zdań. Gdy wydawca czeka na jego kolejną sztukę,
młody pisarz brnie w dalsze oszustwa. Wykorzystując swój urok, poszukuje inspiracji w burzliwej znajomości z luksusową prostytutką – Evą. Jest ona nie tylko błyskotliwa, ale także wyjątkowo pewna siebie. Bertrand wykorzystuje kobietę, nie biorąc pod uwagę, że cierpi na tym jego relacja z młodą i piękną narzeczoną.

PREMIERA : CANAL+ piątek, 27 lipca

 

 

W tenisie love znaczy zero
(Love Means Zero)
dokument, USA, 2017
rez: Jason Kohn

Bolletteri to szczególny przykład narcyza – nie jest w stanie przypomnieć sobie imion swoich ośmiu żon, natomiast swoich wychowanków traktuje jak dzieła sztuki nazywając ich: mój Andre (Agassi) lub moja Serena (Williams). Jest twórcą szkoły tenisowej dla dzieci gwarantującej mu zyski z przyszłych sukcesów swoich podopiecznych.

Nick Bolletteri zgodził się wziąć udział w filmie, aby zapewnić sobie sławę na wieki, choć jego szkoła przypominała więzienie, a problemy z psychiką przyszłych mistrzów i mistrzyń znane były wszystkim. Treningi trwają od godziny 6 rano do godziny 9 wieczorem. Film pokazuje studium jego tyranii, ubarwione dramatycznymi, komediowymi i groteskowymi sytuacjami. Ma świetną dramaturgię a fragmenty meczów Agassiego z komentarzem Bolletieriego tworzą kaskadę zabawnych suspensów. Agassi odmówił wzięcia udziału w filmie, ale jego trener z wielką swadą opowiada o wspaniałej zwycięskiej przeszłości i uważa, że ostateczna rezygnacja z jego usług była najgorszą decyzją w życiu jego wychowanka.

PREMIERA: CANAL+, sobota 28 lipca

 

 

L’empire de la perfection
Dokument, USA, 2017
rez. Julien Faraut
wyk. John McEnroe, Ivan Lendl

Film dokumentalny w finale French Open z 1984 r. Rozgrywka toczy się pomiędzy Johnem McEnroe i Ivanem Lendlem w czasach, kiedy McEnroe był czołowym graczem na świecie.

PREMIERA : CANAL+ sobota, 28 lipca

 

 

Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem
(Borg McEnroe)
Biograficzny, Szwecja, Dania, Finlandia, 2017
rez: Janus Metz
wyk: Sverrir Gudnason, Shia LaBeouf, Stellan Skarsgård

Wimbledon, finałowy mecz, 1980 roku. Wielka walka przeciwników, Björna Borga, najlepszego tenisisty na świecie, po raz piąty broniącego tytułu mistrza oraz Johna McEnroe, zdeterminowanego dwudziestolatka.

Jaką cenę może mieć sukces? Skandynawski obraz przedstawiający próbę walki i wielką determinację zawodowych sportowców odpowiada na to pytanie. Czterokrotny mistrz Wimbledonu po raz kolejny staje do walki o tytuł mistrza. Mordercze treningi, dyscyplina
i poświęcenie życia prywatnego rujnują jego życie. John McEnroe – przeciwnik Borga zrobi wszystko, aby zdobyć tytuł.
PREMIERA: CANAL+, sobota 28 lipca

 

 

Buena Vista Social Club: Adios
(Buena Vista Social Club: Adios)
dokument, Kuba, USA, 2017
rez: Lucy Walker

W 1997 r. muzycy Buena Vista Social Club przybliżyli światu pulsującą rytmem kulturę Kuby. Dwadzieścia lat po tym wydarzeniu, pozostali przy życiu członkowie zespołu wspominają swoje kariery.

Buena Vista Social Club: Adios to doskonałe uzupełnienie dokumentu Buena Vista Social Club z 1999 w reżyserii Wima Wendersa. Lucy Walker przeprowadza wywiady z członkami pierwszego składu, pokazując także szerszy, polityczno-historyczny kontekst.

Nie zabraknie wzruszających momentów, ukazujących np. Rubena Gonzáleza oraz Ibrahima Ferrera, grających do ostatnich chwil swojego życia. Na szczególną uwagę zasługuje także postać Omary Portuondo i jej nieznana do tej pory historia.
PREMIERA: CANAL+, 30 lipca, godz. 21:00

 

 

Krępujące zdjęcia z rodzinnego albumu czyli zniszczona wątroba i złamane serce
(Krępujące zdjęcia z rodzinnego albumu czyli zniszczona wątroba i złamane serce)
komedia, Polska, 2018
rez. Paweł Nowak
wyk. Modest Ruciński, Lidia Sadowa

Dwoje 30-latków spędza ze sobą kilka nocy, czekając na zabieg usunięcia ciąży. Zanim się poznali, każdy dzień wyglądał dla nich tak samo jak poprzedni.

Ich imiona nie są znane. Ona jest nauczycielką, pogrążającą się codziennie w depresji
i alkoholizmie, On zarabia na życie handlując marihuaną. Ona spędza wieczory przed telewizorem, pijąc do poduszki, a on spędza czas na paleniu zioła z dwoma „kolegami z baru” – Wojtkiem i Lukasem. Są oni równie samotni, jak On i podobnie jak On szukają znieczulenia bądź czegoś, co sprawi, że poczują się lepiej, chociaż na kilka chwil. Prezerwatywa, której użyli nie zadziałała, pigułka wczesnoporonna również i teraz, po raz pierwszy od dłuższego czasu są zmuszeni do kontaktu z drugą osobą na dłużej. Uciekająć przez całe życie od odpowiedzialności, są zmuszeni podjąć decyzję, która może diametralnie zmienić ich rzeczywistość. Przez kilka dni
i nocy, które ze sobą spędzają, zaczynają dostrzegać szansę na zmianę. Muszą zdecydować nie tylko o przyszłości nienarodzonego jeszcze dziecka, ale także swojej.

PREMIERA : CANAL+ FILM wtorek, 24 lipca

CANAL+
PREMIERY SERIALI OD 21 DO 31 LIPCA

Cud. Tajemnica krwawych łez
(Il miracolo ep. 7, 8)

Wedding Band
(Wedding Band ep. 1,2,3, 4)

 

Wedding Band
(Wedding Band ep. 1,2,3,4)
serial komediowy, Francja, 2012
wyk. ep. 1 Bryan Gordon, ep. 2 Michael Patrick Jann, ep. 3 Jennifer Getzinger, ep. 4 Adam Davidson
obsada: Brian Austin Green, Peter Cambor, Derek Miller

Czterech lekkomyślnych ale szalenie miłych i sympatycznych mężczyzn. Nie potrafią rozgryźć własnego życia, natomiast wiedzą jedno – potrafią rozbawić tłumy.

WEDDING BAND

Grupa młodych muzyków odkrywa, że przyjęcia weselne są najlepszymi imprezami ich życia Zalotne druhny, darmowe napoje oraz pijani i hojni zarazem goście to elementy, które chcą wykorzystać w swojej karierze. Dodatkowo, mają dar, za który Pary Młode ich kochaną – dopasowują gatunki muzyczne pod kątem gości weselnych. Są w stanie zaprosić na parkiet tłumy zarówno podczas przyjęcia rodem z Los Angeles, jak i tego w stylu Bollywood.

Odc. 1
Premiera: CANAL+ SERIALE, wtorek 24 lipca, 21.00
Odc. 2
Premiera: CANAL+ SERIALE wtorek 24 lipca, 21.45
Odc. 3
Premiera: CANAL+ SERIALE czwartek 31 lipca, 21:00
Odc. 4
Premiera: CANAL+ SERIALE czwartek 31 lipca, 21:45

Podziel się na:
  • Dodaj do ulubionych
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Gadu-Gadu Live
  • Śledzik
  • Blogger.com
  • RSS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.