Canal+ premiery filmowe od 19 do 25 lipca 2014

IluzjaW kolejnym tygodniu lipca w Canal+: film kryminalny, thriller “Iluzja”, komediodramat “Wielkie wesele”, brytyjski miniserial “Kłopotliwa sprawa”, francuska komedia “Wieczni chłopcy”, dramat biograficzny “Królowa XXX” oraz komediodramat “Sztanga i Cash”. Canal+ wyemituje również 2 sezon serialu “The CANALFollowing”.

 

 

PREMIERA: CANAL+, sobota, 19 lipca 2014, 21:00

ILUZJA (Now You See Me)

Kryminał, thriller, USA, 2013

Reżyseria: Louis Leterrier

Obsada: Mark Ruffalo, Woody Harrelson, Morgan Freeman, Jesse Eisenberg, Michael Caine, Melanie Laurent, Isla Fisher, Dave Franco

IluzjaTajemniczy zleceniodawca wynajmuje czwórkę utalentowanych iluzjonistów: mentalistę i hipnotyzera (Woody Harrelson), magika, drobnego kieszonkowca (Dave Franco), eskapistkę (Isla Fisher) i specjalistę od trików karcianych (Jesse Eisenberg). Po roku grupa zadziwia międzynarodową publiczność serią oryginalnych napadów rabunkowych, które odbywają się w trakcie ich przedstawień. Najpierw obrabowują bank w Paryżu – skradzione pieniądze spadają z nieba jak deszcz. Widownia jest zachwycona, a magicy zostają natychmiast aresztowani. Do sprawy zostaje przydzielony agent FBI Dylan Rhodes (Mark Ruffalo), który niechętnie przystępuje do działania, zwłaszcza kiedy przydzielają mu do współpracy agentkę z Interpolu Almę Dray (Melanie Laurent). Przesłuchania ośmieszają aroganckiego Rhodesa. Policja jest zmuszona uwolnić podejrzanych. Wyjaśnienia triku podejmuje się Thaddeus Bradley (Morgan Freeman), były iluzjonista, który od lat zarabia na demaskowaniu magików. Sama wiedza nie pozwala jednak Rhodesowi na zatrzymanie Czterech Jeźdźców, potrzebne są dowody. Na kolejnym show magicy “przelewają” 140 milionów z konta miliardera Arthura Tresslera (Micheal Caine) na konta obecnych na sali widzów i uciekają. Są zawsze kilka kroków zarówno przed FBI, jak i przed Bradleyem, który potrafi rozszyfrować ich sztuczki, ale nie umie przewidzieć kolejnego kroku. Nikt nie orientuje się, że wszystkie spektakularne magiczne widowiska łączy osoba legendarnego iluzjonisty Lionela Shrike’a, który zginął 20 lat wcześniej podczas uwalniania się z sejfu umieszczonego na dnie rzeki.

„Iluzja” to wciągający i efektowny thriller pokazujący zawodowych iluzjonistów, którzy poświęcają życie na odwracanie uwagi publiczności od prawdy. Film Louisa Leterriera jest hołdem dla świata iluzji, który w XXI wieku dzięki nowoczesnym gadżetom stał się jeszcze bardziej fascynujący. Ale w „Iluzji” znalazły się nawiązania do koncepcji i sekretów starożytnych iluzjonistów oraz projektowanie nowych, nieprawdopodobnie efektownych magicznych sztuczek.

Louis Leterrier, który uchodzi za jednego z największych wizualnych stylistów współczesnego kina. Stworzył takie filmy, jak „Starcie Tytanów”, „Transporter” oraz „Incredible Hulk”. Do „Iluzji” przyciągnęła go pełna niuansów historia oraz intrygujący bohaterowie, ale ostatecznie o przyjęciu propozycji zadecydował fakt, iż fabuła zapewnia widzom wgląd za kulisy profesji zawodowych iluzjonistów. Pomogli w tym filmowcom światowej klasy profesjonaliści, specjalizujący się w różnych dziedzinach zawodu, od mentalizmu po sztuczki karciane. Dowodzeni przez Davida Kwonga, umożliwili ekipie zagłębić się w mechanizmy i filozofię magii, a także trening aktorów, by jak najwięcej trików odbyło się przed kamerą.

Mając do obsadzenia osiem głównych ról, producentom udało się zebrać grupę wyjątkowych aktorów. Jesse Eisenberg, znany m.in. z „Social Network” Davida Finchera i „Zombieland” Rubena Fleischera, wciela się w aroganckiego lidera Czterech Jeźdźców, specjalistę od sztuczek karcianych. Woody Harrelson gra perfidnego mentalistę i hipnotyzera, byłego gwiazdora, który upadł na dno i obecnie jest „jak stary muzyk rockowy próbujący powrócić do swoich najlepszych dni”. Aby przygotować się do roli, Harrelson pracował na z zawodowym mentalistą Keithem Barrym. – „Merritt para się również hipnozą, więc próbowałem swoich sił na ludziach. Bez większych efektów, niestety, ale wydaje mi się, że raz byłem bardzo blisko” – mówi aktor. Isla Fisher wciela się w Henley, eskapistkę, czyli osobę, która specjalizuje się w uwalnianiu z trudnych sytuacji. Na potrzeby roli przeanalizowała życie i dorobek iluzjonistki Dorothy Dietrich. – „Była pierwszą kobietą, która złapała kulę w zęby. Jest nie tylko dobra w odwracaniu uwagi, ale także nawiązuje z publicznością emocjonalną więź, dzięki czemu potrafi lepiej wciągać widzów w sztuczki” – opowiada Fisher. Dave Franco, brat aktora Jamesa, gra zawodowego kieszonkowca. Potrafi sprawiać, by rzeczy znikały i pojawiały się na nowo, jest biegły w manipulacji kartami, potrafi nimi również celnie rzucać. – „Kiedy przeczytałem scenariusz, zakończenie wprawiło mnie w osłupienie”, przyznaje aktor. – „Ludzie będą bardzo zadowoleni z tego filmu”. Mark Ruffalo wciela się w agenta FBI Dylana Rhodesa. Oprócz świetnej obsady, powodem, dla którego przystąpił do projektu był pewien populizm, który promują swoimi działaniami Czterej Jeźdźcy. – „Ten motyw jest już tak głęboko zakorzeniony we współczesnej kulturze, że nie musieliśmy bardzo się starać, by uwiarygodnić naszą opowieść o nowoczesnych Robin Hoodach, którzy dzięki sztuczkom iluzjonistycznym kradną bogatym i oddają biednym” – mówił aktor. Agentka Interpolu, Alma, w którą wciela się Melanie Laurent („Bękarty wojny”), zagłębia się w historię iluzjonistów i zaczyna zyskiwać szacunek dla ich cierpliwości oraz dyscypliny. Do dwóch drugoplanowych, lecz kluczowych ról sceptyka w sprawach magii Thaddeusa Bradleya oraz szarej eminencji świata biznesu Arthura Tresslera filmowcy poszukiwali aktorów z wielkim doświadczeniem. Morgan Freeman to znany „łowca iluzjonistów”, były showman, który zrozumiał, że większe pieniądze kryją się w demaskowaniu sztuczek magicznych niż w ich wykonywaniu. – „Nie lubię go jako człowieka, bo podoba mi się wiara w magię” – mówił o swoim bohaterze aktor, laureat Oscara za „Za wszelką cenę” Clinta Eastwooda. Michael Caine polubił swoją postać od razu. Arthur Tressler to miliarder, który finansuje ekstrawaganckie występy Czterech Jeźdźców. – „Przestawia ludzi jak pionki na szachownicy” – mówi Caine. – „Niestety nie zdaje sobie sprawy, że iluzjoniści obrali sobie jego za główny cel”. Legendarny aktor przyjął rolę, ponieważ jest to film, jaki sam chciałby zobaczyć w kinie.

 

 PREMIERA: CANAL+, niedziela, 20 lipca 2014, 21:00

WIELKIE WESELE (The Big Wedding)

Komediodramat, USA, 2013

Reżyseria: Justin Zackham

Obsada: Robert De Niro, Diane Keaton, Katherine Heigl, Susan Sarandon, Ben Barnes, Amanda Seyfried, Robin Williams, Topher Grace

Wielkie weseleEllie (Diane Keaton) i Don (Robert De Niro) rozwiedli się 10 lat temu i od tamtej pory nienawidzą. Spotykają się na ślubie adoptowanego syna Alejandra (Ben Barnes), gdzie gościem ma być również jego biologiczna matka. Głęboko wierząca Madonna Soto (Patricia Rae) nie wie o rozwodzie przybranych rodziców syna. Dla dobra Alejandra Don i Ellie muszą więc przełknąć dumę i żal i przez weekend udawać, że wciąż są szczęśliwą parą. Jest to o tyle trudne, że z Donowi towarzyszy jego wieloletnia partnerka Bebe McBride (Susan Sarandon), przez którą rozpadło się małżeństwo Griffinów. Dla niej to wesele jest wyjątkowo upokarzającą sytuacją. Dzieci Griffinów też nie mają lekko. Lyla (Katherine Heigl) ma problemy w związku, a Jared (Topher Grace), który zakochuje się w siostrze pana młodego zastanawia się, czy pozostać wiernym przysiędze, która niegdyś złożył. W całym tym zamieszaniu panna młoda (Amanda Seyfried), chcąc zadowolić konserwatywnych rodziców i przyszłą teściową, nalega, by ślubu udzielił katolicki ksiądz (Robin Williams).

Pisząc scenariusz do filmu, reżyser „Wielkiego wesela” Justin Zackham inspirował się życiem rodzinnego miasteczka Greenwich w stanie Connecticut i zawarł w powstającym tekście wszystko, co zapamiętał z dzieciństwa. – „Byłem biednym żydowskim chłopakiem. Obserwowałem jak te szalone, bogate do przesady rodziny funkcjonują w różnych, często dosyć ekstremalnych warunkach. Bardzo łatwo ulegały małym rozpadom, ale równie szybko stawały się na powrót jednością” – wspomina Zackham. Luźna, rodzinna atmosfera na planie pomogła ukształtować to, co widzowie widzą na ekranie. – „Pewnego dnia kręciliśmy jakąś scenę, zajrzałem w obiektyw kamery i co zobaczyłem? Nie Roberta De Niro, Diane Keaton, Robina Williamsa i grupę zawodowych aktorów, lecz jedną wielką rodzinę. To było cudowne uczucie” – wyznaje Zackham. Doświadczenie zdobywców Oscarów – Keaton, De Niro, Sarandon oraz Williamsa – pozwoliło im na sporą dozę improwizacji. -„Improwizując, po prostu stawali się swoimi postaciami – wspomina Katherine Heigl. – „W tych chwilach, kiedy się nimi stawali, powstawały najlepsze filmowe dialogi i dowcipne uszczypliwości”.

Oscarową obsadę „Wielkiego wesela” uzupełnił w roli Alejandra Ben Barnes, znany z takich filmów, jak „Opowieści z Narnii: Książę Kaspian” „Dorian Gray” czy „Seventh Son” Siergieja Bodrowa, w którym wystąpił u boku Jeffa Bridgesa oraz Julianne Moore. Jako przyszła żona partneruje mu Amanda Seyfried, dla której przełomem w karierze była rola w musicalu „Mamma Mia!”. Od tamtego czasu zagrała m.in. w „Chloe” Atoma Egoyana, „Wyścigu z czasem” Andrew Niccola, „Dziewczynie w czerwonej pelerynie” Catherine Hardwicke oraz „Nędznikach” Toma Hoopera. Dzieci Griffinów zagrali Katherine Heigl i Topher Grace. Ona, sławna przede wszystkim z występów w serialu „Chirurdzy” i filmach, takich jak „Wpadka” Judda Apatowa, „Sylwester w Nowym Jorku” Garry’ego Marshalla czy „Jak upolować faceta” Julie Anne Robinson. On, w 2004 roku wyróżniony wieloma prestiżowymi nagrodami za występ w filmie „W doborowym towarzystwie” Paula Weitza, zagrał również m.in. w „Zbyt wielcy, by upaść” Curtisa Hansona, „Traffic” Stevena Soderbergha oraz „Spider-Man 3” Sama Raimiego.

 

PREMIERA: CANAL+, poniedziałek, 21 lipca 2014, 21:00

KŁOPOTLIWA SPRAWA cz. 1 (The Escape Artist, ep. 1)

Thriller, miniserial, Wielka Brytania, 2013

Reżyseria: Brian Welsh

Obsada: David Tennant, Toby Kebbell, Sophie Okonedo, Ashley Jensen, Anton Lesser, Tony Gardner, Roy Marsden, Nicholas Woodeson, Stephen Wight, Richard Albrecht, Monica Dolan, Jeany Spark, Jessica Ransom, Michael Cochrane, Patrick Ryecart, Aaron Niles, Connor Donnaghey, Brid Brennan

Klopotliwa sprawaWill Burton (David Tennant) jest prawnikiem, który specjalizuje się w wyciąganiu klientów z najgorszych sądowych tarapatów, stąd jego przydomek „Mistrz ucieczki”. W pracy kieruje się prostą zasadą: każdy ma prawo do dobrego obrońcy. Pozwala mu to rozwijać swój genialny zmysł prawniczy bez problemów natury moralnej. Wśród klientów cieszy się ogromnym powodzeniem bowiem, ku rozczarowaniu jego nemesis z sali sadowej, Maggie Gardner (Sophie Okonedo), nigdy dotychczas nie przegrał sprawy. Równie dobrze wiedzie się Burtonowi w życiu osobistym. Pewnego dnia wraz z synem Jamiem (Gus Barry) i żoną (Ashley Jensen) wyjeżdża do domku na wsi. Zabiera ze sobą do przejrzenia akta kolejnej sprawy. Podczas ich czytania, jest przerażony brutalnością morderstwa, którego ktoś dopuścił się na młodej kobiecie. W trakcie procesu Willowi udaje się znaleźć lukę w akcie oskarżenia i sędzia jest zmuszony wypuścić na wolność oskarżonego Liama Foyle’a. Will nie jest jednak w stanie uścisnąć jego ręki, jest bowiem przekonany o winie Foyle’a i obawia się, że przez to, co właśnie zrobił zginie ktoś jeszcze. Urażony zniewagą w sądzie Foyle, dokonuje kolejnego brutalnego morderstwa. Tym razem uderza bezpośrednio w najbliższych Burtona. Obrony Foyle’a podejmuje się odwieczna rywalka Willa z sali sadowej, Maggie Gardner (Sophie Okonedo), dla której wygranie tej sprawy jest punktem honoru. W trakcie procesu Will z synem jadą do domku, w którym została zabita Kate. Chłopak zaczyna opowiadać o tragicznej nocy. Okazuje się, że podrapał wówczas napastnika. Testy DNA mogą być koronnym dowodem oskarżenia. Informacja o nich wstrząsa zarówno Foyle’em, jak i niewzruszoną dotąd Maggie. Jednak na sali pani mecenas błyskotliwie dyskredytuje zarówno świadków oskarżenia, jak i dowód DNA. Foyle ponownie wychodzi na wolność. Will wie, że nie może liczyć na sprawiedliwość w sądzie. W końcu zna wszystkie sztuczki, za pomocą których da się obalić każdy akt oskarżenia i zdaje sobie sprawę, że prawo działa niezależnie od faktów. Rezygnuje więc z apelacji i postanawia zacząć życie od nowa w Carlisle w Szkocji. Jedzie tam na rozmowę o pracę. W miejscowym pubie widzi Foyle’a i postanawia zmusić go do wyznania winy. Seria wydarzeń prowadzi do śmierci Foyle’a, a Will zostaje oskarżony o jego morderstwo.

 

 PREMIERA: CANAL+, wtorek, 22 lipca 2014, 21:00

WIECZNI CHŁOPCY (Les Gamins)

Komedia, Francja, 2013

Reżyseria: Anthony’ego Marciano

Obsada: Max Boublil Thomas, Alain Chabat Gilbert, Sandrine Kiberlain Suzanne, Mélanie Bernier Lola, Alban Lenoir Romain, Elisa Sednaoui Irène

wieczni chlopcyThomas (Max Boublil) marzy o komponowaniu piosenek. Życie, a w szczególności plan poślubienia i założenia rodziny z Lolą (Mélanie Bernier), zmuszają go jednak do urzędniczej pracy na etacie. Nie zdaje siebie sprawy, jak wiele traci, do czasu gdy odwiedza z narzeczoną jej rodziców. Przybity monotonią trzydziestoletniego małżeństwa przyszły teść Thomasa, Gilbert (Alain Chabat), postanawia uratować chłopaka od popełnienia życiowego błędu – poślubienia młodszej kopii swojej żony Suzanne (Sabrine Kimberlain). Kryzys wieku średniego u Gilberta i frustracja Thomasa połączone razem zrywają wszelkie granice poprawności. Mężczyźni rzucają się w wir szalonych imprez i nocnego życia, nie bacząc na konsekwencje.

Anthony Marciano filmem „Wieczni chłopcy” zadebiutował w roli reżysera. Dotychczas był znany w świecie muzycznym jako współwłaściciel firmy

producenckiej „My Major Company”. Z wykształcenia muzyk, skomponował do swojego filmowego debiutu ścieżkę dźwiękową i piosenki śpiewane przez Maxa Boublila, jednego z dwóch głównych protagonistów i współautora scenariusza, znanego dotychczas jako internetowy parodysta i wschodząca gwiazda stand-upu. Boublilowi na planie towarzyszy Alain Chabat – weteran francuskiej kinematografii, bez którego udziału nie powstaje żadna dobra komedia nad Sekwaną. W filmie pojawia się również Iggy Pop, wiecznie młody rockman z gołą

klatą i palcem w nosie, a jego piosenka „Żądza życia” to głośno śpiewany hymnem „Wiecznych chłopców”.

 

PREMIERA: CANAL+, środa, 23 lipca 2014, 23:00

KRÓLOWA XXX (Lovelace)

Dramat biograficzny, USA, 2013

Reżyseria: Jeffrey Friedman, Rob Epstein

Obsada: Amanda Seyfried, Peter Sarsgaard, Juno Temple, Sharon Stone, James Franco, Adam Brody

Krolowa xxxPochodząca z bardzo konserwatywnej rodziny Linda Susan Boreman (Amanda Seyfried) postanawia uciec spod kurateli matki-dewotki (Sharon Stone). Zakochuje się i bierze ślub z charyzmatycznym Chuckiem Traynorem (Peter Sarsgaard), który namawia ją do udziału w filmie porno. „Głębokie gardło”, w którym partneruje jej Harry Reems (Adam Brody) jest pierwszym filmem pornograficznym dopuszczonym do dystrybucji kinowej. Odnosi oszałamiający sukces, a jego producent Anthony Romano (Chris Noth), zgarnia sporą część z 600 milionów dolarów, które film zarabia. Grająca w nim pod pseudonimem Linda Lovelace, nie uczestniczy w zyskach, ale zyskuje międzynarodową sławę, stając się królową filmów dla dorosłych i symbolem nieskrępowanej wolności seksualnej. Sześć lat później Linda opowiada światu prawdziwą historię swojej kariery. Okazuje się, że źle wspominała doświadczenia z planu „Głębokiego gardła” i nie chciała więcej występować w tego typu filmach. Jednak chciwy mąż, który popadł w poważne tarapaty finansowe, siłą zmuszał ją, by wykorzystywała swój talent. Była przez niego bita, groził jej śmiercią i zmuszał do udziału w filmach pornograficznych oraz prostytucji.

Twórcy „Królowej XXX”, Jeffrey Friedman i Rob Epstein, z dużą dokładnością odtworzyli atmosferę i modę lat 70. XX w. Rolę tytułową zagrała Amanda Seyfried, znana m.in. z musicali „Mamma Mia!” i „Les Miserables: Nędznicy”. W roli męża partneruje jej Peter Sarsgaard („Była sobie dziewczyna”). W filmie występuje ponadto Adam Brody jako kolega Lindy z planu „Głębokiego gardła”, Demi Moore w roli Glorii Steinem, działaczki politycznej i założycielki pisma „Ms. Magazine”, w którym ujawniono toksyczną relację Lovelace z mężem. Sharon Stone gra matkę Lindy, a Eric Roberts – Nata Laurendiego, śledczego specjalizującego się w wykrywaniu kłamstw.

 

 PREMIERA: CANAL+, piątek, 25 lipca 2014, 23:00

SZTANGA I CASH (Pain & Gain)

Komediodramat, czarna komedia, USA, 2013

Reżyseria: Michael Bay

Obsada: Mark Wahlberg, Dwayne Johnson, Ed Harris, Tony Shalhoub, Anthony Mackie, Rob Corddry

Sztanga i cashFilm inspirowany prawdziwymi wydarzeniami, które miały miejsce w Miami w 1994 roku. Daniel Lugo (Mark Wahlberg) jest kulturystą. Pracuje w miejscowej siłowni, a wolnym czasie uczęszcza na kursy motywacyjne Johnny’ego Wu (Ken Jeong). Czuje, że w życiu zasługuje na więcej i wymyśla plan porwania swojego bogatego klienta z siłowni, Victora Kershawa (Tony Shalhoub), by przejąć jego majątek. W akcję wtajemnicza dwóch kolegów: nawróconego byłego więźnia Paula Doyle’a (Dwayne Johnson) i eksperymentującego ze sterydami kolegę po fachu Adriana Doorbala (Anthony Mackie). Po wielu dniach tortur Kershaw przekazuje swój majątek porywaczom. Kulturyści pozorują wypadek i zostawiają biznesmana na pewną śmierć. Milioner uchodzi jednak z życiem i wynajmuje prywatnego detektywa (Ed Harris), by ich znalazł.

Film wyreżyserował Michael Bay, miłośnik spektakularnego kina, autor takich hitów, jak „Armageddon”, „Pearl Harbour” czy ostatnio „Tansformers”. Bay zapewnił swojej inspirowanej faktami czarnej komedii kryminalnej bardzo dobrą obsadę. Rola Daniela Lugo wymagała od Marka Wahlberga tygodni ćwiczeń na siłowni. Jak sam mówił: – „Moja nowa sylwetka nie podoba się córkom, ale synowie są zachwyceni”. Zarówno on, jak Dwayne Johnson dobrze odnaleźli się w swoich postaciach – mało rozgarniętych mięśniaków, z których jeden marzy, by być bogaty, a drugi zakończyć wreszcie kryminalną przeszłość i pojednać się z Jezusem. Trzecim kulturystą porywaczem został Anthony Mackie, a w roli porwanego doskonale spisał się pamiętny detektyw Monk, czyli Tony Shalhoub. Doborową obsadę uzupełnia w roli doświadczonego detektywa niezawodny jak zawsze Ed Harris.

 

 SERIALE

 

THE FOLLOWING II – serial sensacyjny/thriller, odc. 1/15

PREMIERA: CANAL+, sobota, 19 lipca 2014, 23:10

 

BYŁ SOBIE CHŁOPIEC – serial komediowy, odc. 5/13

PREMIERA: CANAL+, czwartki, 21:00

 

GRIMM III – serial fantasy, odc. 9/22

PREMIERA: CANAL+ Film, poniedziałki, godz. 20:00

 

KAMUFLAŻ IV – serial szpiegowski, odc. 15/16

PREMIERA: CANAL+, każdą sobotę, o 14:30

 

W GARNITURACH III – serial prawniczy, odc. 3/16

PREMIERA: CANAL+, czwartki, godz. 21:00

 

RIPPER STREET – serial kryminalny, odc. 4/8

PREMIERA: CANAL+ Film, piątki godz. 23:15

 

THE FOLLOWING II – serial sensacyjny/thriller, odc. 1/15

PREMIERA: CANAL+, sobota, 19 lipca 2014, 23:10

twórca: Kevin Williamson

występują: Kevin Bacon, James Purefoy, Natalie Zea, Annie Parisse, Shawn Ashmore, Valorie Curry, Nico Tortortella

following 2Kevin Bacon w roli byłego agenta FBI Ryana Hardey’ego, który mierzy się z psychopatycznym mordercą Joe Carollem (charyzmatyczny James Purefoy). Doświadczony agent FBI Ryan Hardy (Kevin Bacon) odchodzi ze służby z powodów zdrowotnych. Po kilku latach spędzonych w stanie spoczynku, zostaje wezwany przez dawnych przełożonych. Ma zająć się sprawą seryjnego mordercy Josepha Carrolla (James Purefoy), byłego wykładowcy akademickiego, którego skazano na dożywocie za zamordowanie 14 swoich studentek. Przebiegły i charyzmatyczny Carroll zdołał zbiec z więzienia i zbudować podziemną przestępczą siatkę wspierającą innych morderców. Joseph chce zemścić się na Hardym, który nie tylko posłał go kiedyś za kraty, ale też romansował z jego byłą żoną (Natalie Zea).

 

Kevinem Baconem w roli byłego agenta FBI Ryana Hardey’ego, który mierzy się z psychopatycznym mordercą Joe Carollem (charyzmatyczny James Purefoy).

Podziel się na:
  • Dodaj do ulubionych
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Gadu-Gadu Live
  • Śledzik
  • Blogger.com
  • RSS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.